کاش مرد بودمـــ

ღ☆♥ عاشقانه های من ღ☆♥

عاشقانه ترین وبلاگ

کاش گاهی مرد بودم

میشد تنهاییم را به خیابان بیاورم

سیگاری دود کنم و نگران نگاه های مردم نباشم

کاش گاهی مرد بودم

میشد شادی ام را به کوچه ها بریزم,

با صدای بلند بخندم و...

هیچ ماشینی برای سوار کردنم ترمز نکند...



نظرات شما عزیزان:

MOHAMMAD
ساعت21:31---10 ارديبهشت 1392
سلام شمیم جون وبلاگ زیبایی داری امیدوارم موفق باشی منم یه وبلاگ دارم بیا سری بزن امیدوارم که ازش خوشت بیاد منتظرتم در ضمن اهل تبادل لینک هم هستم.
پاسخ:لینکیدمت !


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
نوشته شده در سه شنبه 10 ارديبهشت 1392برچسب:,ساعت 21:25 توسط shamiM|

آخرين مطالب
» بی معرفت
» تنهایــــــــــــــی
» تــــــــــــــــــو
» مال من نبود !
» میدانی یا نه ؟
» دلتنگ نباش !
» دوست داشتن !
» اگر میفهمیدی ...
» به درک
» برو ...
» به سلامتی اونی که ...
» حماقت
» سه چیزو دوس دارم
» برای اولین بار
» سکوتـــــــ
» چقدر خنگ میشویم ...
» بهش نگو عزیزمــــــــ
» او ...
» عشق دوباره
» عاشقی یعنی :
Design By : MohammadDesign.IR